sobota, 23 kwietnia 2016

112. Sobota z chłopakami








Uwielbiam oglądać vlogi tych dwóch chłopaków. Uwielbiam ich styl życia, czas, jaki spędzają razem, wspólne wycieczki, spotkania z przyjaciółmi, rodziną, wypady za miasto.
Napawa mnie to optymizmem.
Sprawdźcie sami:




Mark E Miller vlog <clik on the link>:

Mark


Ethan Hethcote vlog <clik on the link>:

Ethan

Pogoda dzisiaj także napawa optymizmem, słonecznie i ciepło dość, rano idąc na zakupy spokojnie dałem radę w rozpiętej bluzie tylko, bez kurtki, co w Irlandii jest naprawdę cudem.
Wracając do mnie, z pracą nadal cisza, rozsyłam CV, ale albo dostaję negatywne odpowiedzi albo cisza w eterze. Siedzę w domu i studiuję księgowość, teoria połączona z praktyką, dodatkowo wzbogacam się o znajomość Excela. To także jest potrzebne w pracy AP, accounts payable.

Nie pozostaje mi nic innego, jak nie tracić wiary i wysyłać dalej. Ileż można szkolić nowego asystenta, który o niczym nie ma pojęcia i nie wie, jak procesować raporty danego klienta?!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz