środa, 29 sierpnia 2012

1. Środa




Zawsze mam problem ze wstępem ;] Już na lekcjach języka polskiego podczas pisania wypracowań zastanawiałem się przez pół godziny od czego zacząć.
Pierwsze słowa nigdy nie przychodziły do głowy, żadne nie było godne być pierwszym, więc po prostu zaczynałem pisać, tak zwanie kawę na ławę;]
Trochę w ciężkim okresie życia zaczynam tutaj tworzyć, jeśli kogoś tu przyniesie przypadkiem, wybaczcie początkowy chaos. A zresztą, to mój blog, mam prawo pisać to, co mi się podoba i w sposób, jaki mi się podoba.
Właśnie jestem w trakcie wyprzedawania się. Sytuacja finansowa sięgnęła dna, pod młotek poszło PS3, wszystkie gry do tejże konsoli, a za moment lecę fotografować książki, jakie mamy z małżem. A przynajmniej mam taki zamysł, by dzisiaj zacząć, choć w mieszkaniu też trzeba nieco ogarnąć, wstawić pranie i zmywarkę, bo rzeczy i naczynia same wyjdą ;]


Ok, to w takim razie tutaj macie zajebistą rzecz, która na pewno się Wam przyda ;]

Świeże, prawie nieruszane PS3!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz